Załóż konto

Twój koszyk

Zamknij

Brak produktów w koszyku.

gotobrand

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

Tytuł projektu: Wypromowanie marki 4ORGANIC na rynkach Zatoki Perskiej.

 Cel projektu: promowanie produktów firmy, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach Zatoki Perskiej; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.

Planowane efekty projektu:

  • podpisanie kontraktów handlowych zagranicznych,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu.

 Wartość projektu ogółem: 195 300.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 156 240.00 PLN

Beneficjent: 4 MY ORGANIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Do góry